Blued, aplikacja dla gejów służąca do flirtowania, została stworzona w 2012 r. Zdobyła dotychczas 15 mln użytkowników, a jej popularność wciąż rośnie.
Tylko od ostatniego roku przybyło 2 mln aktywnych użytkowników Blued. Teraz firma DCM, która działa na zasadach venture capital, postanowiła wesprzeć aplikację kwotą 30 mln dolarów. Szef Blued Geng Le zapowiedział w związku z tym, że chce wejść z aplikacją na międzynarodowy rynek. Podobnego zdania jest David Chao z DCM.
W ocenie szefa Blued sukces aplikacji polega na tym, że jej wycena jest dużo wyższa niż innych, które skierowane są do osób heteroseksualnych. Obecnie Blued dobrze radzi sobie w Chinach. Jej użytkownicy to głównie mieszkańcy trzech miast: Pekinu, Szanghaju oraz Kantonu.
TVN 24 BiŚ
W ocenie szefa Blued sukces aplikacji polega na tym, że jej wycena jest dużo wyższa niż innych, które skierowane są do osób heteroseksualnych. Obecnie Blued dobrze radzi sobie w Chinach. Jej użytkownicy to głównie mieszkańcy trzech miast: Pekinu, Szanghaju oraz Kantonu.
TVN 24 BiŚ