PKP Intercity czwarty dzień z rzędu pracuje nad przywróceniem funkcjonowania internetowego systemu sprzedaży biletów.
Jak powiedziała rzeczniczka prasowa PKP Intercity Zuzanna Szopowska, trwają prace nad rozwiązaniem problemu, a nowy system był "testowany, ale najwyraźniej niewystarczająco". Szopowska zapewniła jednak, że bilety można kupić bez problemów w kasach biletowych.
– Działa sztab kryzysowy, który eliminuje kolejne źródła jego niestabilności – dodała rzeczniczka. Powiedziała też, że po sygnałach od pasażerów, PKP Intercity przedsięwzięło kroki usprawniające obsługę w kasach. – W części lokalizacji wydłużono godziny pracy okienek oraz zwiększono liczbę pracowników, a we wszystkich położono większy nacisk na działania informacyjne.
TVN 24 BiŚ
– Działa sztab kryzysowy, który eliminuje kolejne źródła jego niestabilności – dodała rzeczniczka. Powiedziała też, że po sygnałach od pasażerów, PKP Intercity przedsięwzięło kroki usprawniające obsługę w kasach. – W części lokalizacji wydłużono godziny pracy okienek oraz zwiększono liczbę pracowników, a we wszystkich położono większy nacisk na działania informacyjne.
TVN 24 BiŚ