Współczesne samochody są co najmniej nudne – uważa Jonathan Ive, legendarny projektant Apple. W rozmowie z dziennikarzem „New Yorkera” nie krył irytacji ich wzornictwem. – Niektóre są wręcz szokujące, nie ma w nich nic, są puste – wyjaśniał. Kilka dni po tym, jak ukazał się ten wywiad, „Wall Street Journal” napisał, że Apple pracuje nad elektrycznym, samosterującym samochodem. I choć plotki na ten temat krążyły od lat, to informacja ta wywołała burzę. Bo Apple i jego główny projektant Jonathan Ive to jedna z najbardziej przyciągających marek na świecie. Produkty z jabłkiem cieszą się niemal religijnym oddaniem konsumentów. Na tym fanatycznym niekiedy przywiązaniu Apple potrafi doskonale zarabiać, a w tej chwili na kontach firmy jest 178 mld dolarów. To więcej niż warte są dziś Amazon i Netflix razem wzięte. Apple ma więc utalentowanych ludzi, pieniądze i wiernych konsumentów. Pytanie tylko, czy samochód z jabłkiem to na pewno dobry pomysł.
AAA PRACĘ W APPLE DAM
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.