Nowe życie ubrań. Co zrobić, by Polacy naprawiali zamiast wyrzucać?

Każdego roku Polacy wyrzucają średnio 7 szt. ubrań, a blisko połowa nie naprawia ich, żeby je ratować. Z raportu LPP (właściciela marek Reserved, House, Mohito, Sinsay i Cropp) wynika, że choć Polacy deklarują chęć naprawy odzieży i troskę o środowisko, brakuje im często wiedzy i umiejętności, jak to zrobić. Co więcej, 25 proc. badanych nie wie, co dzieje się z ubraniami po ich wyrzuceniu. Jak zmieniać świadomość konsumentów? Jak naprawiać ulubione elementy garderoby i co robić z tymi, które do naprawy się nie nadają? O kampanii edukacyjnej „Dbaj o Ubranie – Wear Your Story” w podcaście „ShEO Talks” mówiła Ewa Janczukowicz-Cichosz, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju w LPP.