Lech Kaczoń
bloger
Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. W 1991 roku współtwórca Grupy Outdoor w Polsce. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego...
pokaż więcej
Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. W 1991 roku współtwórca Grupy Outdoor w Polsce. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której jest prezesem od 2003 roku, członek rzeczywisty Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Autor pierwszego Kodeksu Postępowania w Reklamie Zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor opracowań i analiz na temat zagadnień rynku reklamy zewnętrznej i infrastruktury reklamowej w Polsce i Europie.