Co pije Polak
W zeszłym roku najchętniej wypijanym przez Polaków alkoholem było piwo, które wyprzedziło i wódkę, i whisky – wynika z najnowszego raportu Nielsena. Wydaliśmy na nie 16,7 mld zł. To wzrost o ponad 7 proc. w porównaniu z 2017 r. Powodem był rosyjski mundial. W kategorii wódek hitem sprzedaży są smakowe małpki o pojemności 200 ml. Ogromnie, bo o 46 proc., wzrosła sprzedaż prosecco i cavy (22 proc.). Zmalało za to zainteresowanie brandy czy wermutami. Wzrosło – likierami na bazie mleka. Szczególnie tymi o smaku słonego karmelu. Poprawiła się sprzedaż win deserowych, głównie za sprawą grzańca, który króluje na świątecznych jarmarkach.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.