Wobec pogłębiającego się kryzysu na hiszpańskim rynku nieruchomości andaluzyjski deweloper proponuje w swych ofertach reklamowych dwa lokale mieszkalne w cenie jednego.
"Dwa za cenę jednego: kto kupi czteropokojowy segment dostanie dodatkowo kawalerkę" - głosi reklama.
Deweloper - jak pisze madrycki dziennik "El Pais" - sprzedaje za 780 tys. euro segmenty w pobliżu Malagi, usytuowane niedaleko plaży nadmorskiej, do których dodaje kawalerki.
Ta oryginalna oferta pojawiła się na targach mieszkaniowych odbywających się w tych dniach w Maladze.
Hiszpańskie budownictwo mieszkaniowe, które przez dziesięć lat przeżywało niebywały rozkwit i było głównym motorem prosperity gospodarczego w kraju, przeżywa od roku dotkliwy kryzys.
Na Costa del Sol, na południu Hiszpanii, sprzedaż mieszkań spadła w ciągu ostatnich 18 miesięcy o 70 proc. Nabywców nie znajdują 24 tys. luksusowych apartamentów i mieszkań.
ab, pap