Lech Poznań jest pierwszą w historii polską drużyną, która awansowała z fazy grupowej Pucharu UEFA. Już w lutym poznański zespół zmierzy się w 1/16 finału Pucharu UEFA z włoskim Udinese Calcio.
To nie koniec sukcesów Lecha – poznańska „Lokomotywa" została mistrzem jesieni piłkarskiej ekstraklasy. Czy dobra passa poznańskiego zespołu to chwilowa zwyżka formy czy stały trend? Wszystko wskazuje na to, że Lech to nowa jakość w polskiej piłce.
Dlaczego poznaniacy mają szansę zbudować silną europejską markę? Powód jest prosty. Pierwszy raz połączono wszystkie konieczne elementy do zbudowania nowoczesnego klubu – oddanych kibiców, perspektywicznych sponsorów ze stabilnym kapitałem, modernizowaną infrastrukturę, skuteczną promocję. I co najważniejsze - władze klubu nie skupiają się na krótkookresowym sukcesie. Wbrew logice wyznawanej przez wiele zespołów ekstraklasy trener nie jest wymieniany co pół roku, a priorytetem jest budowanie dobrych relacji z wszystkimi kibicami. Dzięki tej polityce Lech Poznań to najbardziej innowacyjny klub ekstraklasy – posiada własną telewizję, e-sklep z licznymi gadżetami oraz internetowy serwis turystyczny.
Awans Lecha Poznań cieszy podwójnie. Po pierwsze jako sukces sportowy – musieliśmy czekać ponad cztery lata, aby polski klub zagrał w fazie grupowej prestiżowego pucharu UEFA. Po drugie, europejskie występy najpopularniejszej drużyny Wielkopolski przynoszą świeże powietrze polskiemu piłkarskiemu światu. Gigantyczne afery korupcyjne w PZPN-ie nie tylko blokują rozwój ważnej dyscypliny sportowej, ale przede wszystkim odstraszają kibiców od rodzimego futbolu. Lech jest najlepszą odtrutką.
Dlaczego poznaniacy mają szansę zbudować silną europejską markę? Powód jest prosty. Pierwszy raz połączono wszystkie konieczne elementy do zbudowania nowoczesnego klubu – oddanych kibiców, perspektywicznych sponsorów ze stabilnym kapitałem, modernizowaną infrastrukturę, skuteczną promocję. I co najważniejsze - władze klubu nie skupiają się na krótkookresowym sukcesie. Wbrew logice wyznawanej przez wiele zespołów ekstraklasy trener nie jest wymieniany co pół roku, a priorytetem jest budowanie dobrych relacji z wszystkimi kibicami. Dzięki tej polityce Lech Poznań to najbardziej innowacyjny klub ekstraklasy – posiada własną telewizję, e-sklep z licznymi gadżetami oraz internetowy serwis turystyczny.
Awans Lecha Poznań cieszy podwójnie. Po pierwsze jako sukces sportowy – musieliśmy czekać ponad cztery lata, aby polski klub zagrał w fazie grupowej prestiżowego pucharu UEFA. Po drugie, europejskie występy najpopularniejszej drużyny Wielkopolski przynoszą świeże powietrze polskiemu piłkarskiemu światu. Gigantyczne afery korupcyjne w PZPN-ie nie tylko blokują rozwój ważnej dyscypliny sportowej, ale przede wszystkim odstraszają kibiców od rodzimego futbolu. Lech jest najlepszą odtrutką.