Woda Żywiec Zdrój od Francuzów z Danone’a, Ptasie Mleczko od Japończyków z Lotte albo wędlina Sokołów od Duńczyków z Danish Crown to według Lidla polskie produkty. Parę dni temu sieć marketów ruszyła z akcją „Tydzień polskich marek”, która miała promować to, co polskie. Ale czujni internauci od razu zwęszyli przekręt i zaczęli wytykać Lidlowi, że to, co oni uznają za polskie, polskie wcale nie jest. Zresztą to już nie pierwsza tego typu wpadka. W poprzednich edycjach tygodnia polskiego niemiecki Lidl uznał, że polski jest na przykład proszek do prania E. Prosimy więc o promowanie go w ramach tygodnia niemieckiego.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.