Zarząd firmy Żabka Polska podjął decyzję o przekazaniu 4,5 mln zł na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym. Firma zwróciła się w oficjalnym liście do premiera w tej sprawie i zadeklarowała pełne wsparcie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim Polakom. – Z uznaniem i uwagą śledzimy działania podejmowane przez Radę Ministrów w obliczu stanu zagrożenia epidemicznego. Priorytetem dla nas wszystkich jest bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich Polaków – powiedział Tomasz Suchański, prezes firmy Żabka Polska. – Jesteśmy przekonani, że warunkiem niezbędnym do skutecznego zmierzenia się z obecną sytuacją nadzwyczajną jest wspólne działanie. Mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywa obecnie administracja państwowa – doceniamy zaangażowanie pracowników służby zdrowia, ministerstw oraz nadzorowanych przez nie jednostek. Z tego względu jako sieć postanowiliśmy wesprzeć finansowo instytucje, które odgrywają strategiczną rolę w rozwiązywaniu problemów, które dotyczą nas wszystkich – dodał prezes firmy Żabka Polska.
Żabka w obliczu rozwoju COVID-19 wprowadziła szereg rozwiązań dla franczyzobiorców, pracowników sklepów, a także pracowników biurowych oraz pracowników centrów logistycznych, aby podnieść ich bezpieczeństwo i prewencyjnie działać na rzecz nierozprzestrzeniania się wirusa. W sklepach zostały ograniczone godziny funkcjonowania, franczyzobiorcy otrzymali środki dezynfekujące, rękawiczki, montowane są przegrody pleksi oddzielające kasjerów od klientów. Franczyzobiorcy mogą również określać liczbę osób, które przybywają jednocześnie w sklepie. W centrach logistycznych został podwyższony reżim higieniczny.
– Dzięki odpowiedzialności i zaangażowaniu w tych pełnych wyzwań warunkach ponad 4,5 tys. franczyzobiorców, pracowników sklepów i centrów logistycznych, a także pracowników biurowych mogliśmy błyskawicznie wdrażać wszelkie zmiany wskazywane jako rekomendowane przez Główny Inspektorat Sanitarny i inne instytucje do tego powołane. Dziękuję wszystkim, że wspólnie możemy nadal zapewniać klientom dokonywanie codziennych zakupów – dodał prezes Suchański.
Franczyzobiorcy Żabki otrzymali środki dezynfekujące i rękawiczki, montowane są przegrody pleksi
Żabka napisała w komunikacie informacyjnym: „Dziękujemy naszym franczyzobiorcom, pracownikom sklepów i centrów logistycznych za ich pracę w obecnych, pełnych wyzwań warunkach. Niezależnie od zmian, które wdrażamy dla zapewnienia bezpieczeństwa klientów
i pracowników, to dzięki Waszemu zaangażowaniu Polacy mają niezakłóconą możliwość dokonywania codziennych zakupów.
Cieszymy się, że cała branża handlowa tak solidarnie i odpowiedzialnie podeszła do sytuacji i dba o bezpieczeństwo osób pracujących w sklepach oraz klientów. Sieci handlowe, na co dzień konkurujące z sobą, stanęły wspólnie wobec zagrożenia spowodowanego koronawirusem. Jesteśmy wdzięczni wszystkim Koleżankom i Kolegom z innych firm za działania w duchu wzajemnego wspierania się
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.