Rozmowa z dr. Jackiem Wasilewskim, specjalistą komunikacji społecznej z Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej
Wprost: Bycie kontrowersyjnym czy wręcz znienawidzonym się opłaca?
Jacek Wasilewski: To zależy, jaki ma się cel. Na przykład prezydent nie powinien być kontrowersyjny, lecz przez wszystkich lubiany. Celebryta zaś powinien być kontrowersyjny, zwłaszcza gdy wymaga tego przyjęta medialnie, wizerunkowa rola społeczna.
Jacek Wasilewski: To zależy, jaki ma się cel. Na przykład prezydent nie powinien być kontrowersyjny, lecz przez wszystkich lubiany. Celebryta zaś powinien być kontrowersyjny, zwłaszcza gdy wymaga tego przyjęta medialnie, wizerunkowa rola społeczna.
Więcej możesz przeczytać w 40/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.