Alanowi, doradcy z zespołu utrzymania klienta, który pracuje w call center towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4, stały klient co roku proponuje adopcję 18 afrykańskich ptaków klatkowych. Bo tak hałasują, że żona spać nie może. Za darmo. Płatna jest tylko klatka – „jedyne” 3 tys. zł. Bartłomiejowi i Cyprianowi z zespołu sprzedaży dodatkowej (obsługują klientów, którzy kupili lub sprzedali samochód z polisą LINK4), klienci zaoferowali już tyle aut na sprzedaż, że gdyby skorzystali, mogliby otworzyć wypożyczalnię. Klienci Martyny, doradcy w zespole new business, która odbiera telefony, mówiąc: „Witam w ten piękny słoneczny poranek, w czym mogę pomóc?”, regularnie zapraszają ją do nieruchomości, które ona ubezpiecza – apartamentów nad morzem, domków w górach, gospodarstw agroturystycznych w Świętokrzyskiem itp. Są też nieprzyjemne sytuacje, trudne rozmowy – praca konsultanta telefonicznego do łatwych nie należy.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.