Całkiem nowe roboty od LG
Do 2025 r. jedna trzecia tradycyjnej siły roboczej ma być zastąpiona zautomatyzowanymi robotami. Szybko rośnie rynek robotów humanoidalnych, przypominających człowieka, reagujących na dotyk i wchodzących w interakcje z ludźmi. I LG zamierza ten trend wykorzystać. W zeszłym roku firma na targach CES pokazała trzy roboty, domowy Hub Robot, który wyposażony był w system rozpoznawania mowy Alexa, służył do sterowania urządzeniami domowymi. Drugi Airport Guide miał być przewodnikiem na lotnisku, jego testy zresztą trwają na seulskim lotnisku Incheon. Trzeci to robot sprzątający duże obszary. Teraz przyszła pora na kolejne trzy. Z parą zielonych oczu wszystkie są podobne do siebie, różnią się tylko funkcjami. Jeden z nich ma pełnić rolę kelnera, serwować drinki i przynosić dania w restauracjach. Kolejny ma obsługiwać gości hotelowych, oferując ekspresowe zameldowanie i przeniesienie bagaży. Trzeci zaś ma być wykorzystywany w delikatesach, gdzie może zaprowadzić nas do alejki po produkt, którego szukamy, uzupełnić naszą listę zakupów czy poinformować nas o cenie.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.