Wasz program reklamowany jest jako zderzenie dwóch światów i dwóch punktów widzenia. Na czym to polega?
Paweł Orleański: Nasz występ jest unikatowy i niepowtarzalny. Za każdym razem tworzymy go na zamówienie klienta – niczym garnitur szyty na miarę… Zarówno tematykę, jak i długość trwania pokazu dopasowujemy do indywidualnych potrzeb. Ja skupiam się na ciekawostkach i anegdotach związanych z daną branżą, wyszukując te, które mogą zaciekawić, rozbawić czy zaskoczyć gości. Do tego oczywiście zdjęcia, filmy, rekwizyty, czyli pełen wachlarz scenicznych możliwości w nowoczesnym, multimedialnym wydaniu. Wszystko po to, aby udowodnić, że otaczający nas świat jest ciekawszy niż iluzja. Z kolei triki Pawła Kluza to nie tylko pokaz mistrzowskiej zręczności, lecz głównie możliwość interakcji z widzem i gwarancja znakomitej zabawy. Poczucie humoru i dystans, zarówno do siebie, jak i widza, to znaki firmowe Pawła. Dzięki temu nasi goście spędzają czas w luźnej atmosferze, jednocześnie mając poczucie, że obejrzeli wyjątkowy i spersonalizowany sceniczny show.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.