TVP
Reklamowana jako sztandarowy produkt TVP 2, prowadzona przez Dorotę Welmann i Marcina Prokopa seria koncertów „Hity na czasie" (kosztująca ponad milion złotych) zebrała małą widownię. Koncert wyemitowany w niedzielę 16 września obejrzało ok. 1,7 mln osób. Od początku roku Dwójka zainwestowała miliony w programy, które okazały się klapą. Tak było z show „Przebojowe Polki”, którego osiem odcinków kosztowało ponad 3 mln zł, a osiągnęły średnio zaledwie 9 proc. udziałów w rynku. Równie kiepską oglądalność miał prowadzony przez Wojciecha Manna i Krzysztofa Maternę „MC2”, który średnio wybierał co ósmy widz oglądający w tym czasie telewizję. Projekt kosztował TVP grubo ponad 3 mln zł. Klapa groziła też ostatniej megaprodukcji TVP – „Przebojowej nocy”. Szefostwo telewizji odetchnęło, gdy wyniki skoczyły w górę po liftingu programu i przeniesieniu jego emisji z niedzieli na sobotę. (AB)
Więcej możesz przeczytać w 39/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.