Czym jest platforma MAM i jak ułatwia życie Polaków?
Hasłem przewodnim MAM jest: „We cover it”, czyli mówiąc po polsku – pokryjemy to za ciebie. Ale co? Stałe opłaty za media, czyli np. prąd, gaz czy telefon, i to bez ograniczeń. Jak? Wystarczy, że konsument robi swoje codzienne zakupy, a my zbieramy dla niego środki na opłacenie comiesięcznych rachunków. Jak dużo możemy zebrać? To zależy tylko od samego użytkownika. My naliczamy środki za każdy zakup dokonany z poziomu platformy albo potwierdzony paragonem. To wszystko.
Skąd pomysł na takie rozwiązanie?
Po wielu latach doświadczeń związanych z prowadzeniem projektów lojalnościowych dla brandów i marek wyciągnęliśmy wiele wniosków. Zauważyliśmy na przykład, że kupujący coraz częściej potrzebują dodatkowej zewnętrznej motywacji, która wzmocni ich chęć do bycia lojalnym wobec określonych sprzedawców. Mając świadomość największych i najbardziej powszechnych obciążeń finansowych konsumentów, doszliśmy do wniosku, że obniżanie rachunków za podstawowe media, które musi płacić większość z nas i które dodatkowo stale rosną, to właśnie ta silna motywacja. I dlatego skupiliśmy się na ich obniżaniu. Połączenie naszych wieloletnich obserwacji, analiza zachowań konsumenckich oraz potrzeby detalistów sprawiły, że nasz pomysł nabrał ostatecznego kształtu. W ten sposób powstała platforma do obniżania rachunków za media MAM. Dlaczego? Ponieważ wszyscy jesteśmy konsumentami, którzy muszą opłacać co miesiąc rachunki. Dodatkowo MAM łączy w sobie także wszystkie biznesowe idee, w które wierzę zarówno ja, moi wspólnicy, jak i nasi pracownicy, partnerzy oraz inwestorzy.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.