Zamiast kiosków z gazetami hot spoty, zamiast gazet e -papier przypominający elastyczny metal rodem z „Terminatora". Taką wizję ewolucji mediów przedstawili internauci, którzy wzięli udział w konkursie Infotuby i tygodnika „Wprost". „Najważniejsze dla rozwoju prasy okazuje się zerwanie z dążeniami do przedstawienia w artykule jedynej słusznej prawdy” – napisała w swojej pracy Anna Laskary, zwyciężczyni konkursu. Dla miłośników druku wnioski, jakie płyną z lektury konkursowych prac, są jednak optymistyczne. Większość internautów ciągle widzi w prasie najlepsze źródło wiarygodnych informacji. Zwycięskie prace można znaleźć na stronie www.infotuba.pl
Więcej możesz przeczytać w 31/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.