Firmy kurierskie w ostatnich latach znacznie zwiększyły przychody i wolumeny, rozwijając przy tym infrastrukturę oraz optymalizując procesy operacyjne poprzez zaawansowane rozwiązania IT.
Pierwsze sklepy internetowe powstały w Polsce pod koniec lat 90., jednak prawdziwy boom nastąpił podczas światowego kryzysu finansowego w 2008 r. Handlowcy otwierali sklepy internetowe, żeby zmniejszyć koszty najmu i magazynowania, konsumenci zaś szukali tańszych produktów. Okazało się, że rozwiązanie wygenerowane przez rynek w warunkach recesji doskonale usprawnia zakupy, obu stronom daje wygodę i korzyści finansowe oraz trwale zmienia nawyki konsumentów.
Więcej możesz przeczytać w 50/2016 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.