Tak jak dziennikarz zawsze zadaje sobie pytanie, do kogo ma trafić jego informacja i czy odbiorcy jest ona potrzebna, tak każdy, kto planuje wystąpienie publiczne, przygotowując się do niego, powinien zacząć właśnie od ustalenia, do kogo ma mówić. I dlaczego. Ten sam schemat działa zarówno w przypadku wykładów dla studentów, jak i prezentacji biznesowych. Kluczowe dla losów naszego wystąpienia może być już pierwsze zdanie. To ono ma sprawić, że odbiorca zechce skupić się na tym, co do niego mówimy. Pierwsze zdanie musi być niczym tytuł prasowy, obok którego nikt nie jest w stanie przejść obojętnie.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.