Łowcy prestiżu

Dodano:   /  Zmieniono: 
Po towary luksusowe często sięgają ludzie, których na to nie stać
Rozpaczliwie potrzebujesz Chanel - pada w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Posłanka PiS Jolanta Szczypińska wzięła tę sentencję dosłownie i paraduje po Sejmie z torebką z wielkim logo słynnej Coco. Nawet Andrzej Lepper lansuje się w garniturach od Ermenegildo Zegny, a wrażliwy społecznie Marek Borowski dostrzega ludzką krzywdę przez okulary w oprawkach z najdroższego salonu optycznego w kraju. Ale nie tylko politycy, biznesmeni i wielkie gwiazdy "rozpaczliwie potrzebują Chanel". Z badań wynika, że coraz więcej Polaków "rozpaczliwie potrzebuje" dóbr luksusowych i coraz więcej ich kupuje.
Pozostało 88% tekstu

Ten i więcej artykułów możecie przeczytać Państwo korzystając z WPROST PREMIUM.

Czytelnicy korzystający z WPROST PREMIUM zyskują także dostęp do: wydań tygodnika „Wprost”, wywiadów, rankingów, magazynu weekendowego, archiwum, podsumowań dnia oraz podcastów i programów.

Wypróbuj w promocji i czytaj

Masz subskrypcję? Zaloguj się

NOWE ARTYKUŁY WPROST PREMIUM

Więcej możesz przeczytać w 20/2007 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

Spis treści tygodnika Wprost nr 20/2007 (1273)