Trinny i Susannah od lat stosują swoistą psychoterapię przez modę. W rodzinnej Wielkiej Brytanii zapoczątkowały niegasnącą modę na programy podpowiadające dojrzałym kobietom, w co się ubierać, a w co lepiej nie. Same są już trochę passé, jednak ich wpływ na współczesną telewizję trudno przecenić. Swoje metody wypróbują 12 czerwca na Polkach w warszawskiej Galerii Mokotów.
– W tym staniku wyglądasz, jakbyś miała cztery cycki! W tych spodniach twoja pupa wygląda jak arbuz! A to ubranie jest dobre dla śmieciarza! – Trudno uznać te zdania za miłe, choć de facto są budujące i konstruktywne. To na wypowiedziach tego typu swoją sławę „telewizyjnych suk" zbudowały Trinny Woodall i Susannah Constantine, autorki cyklu „What Not To Wear” („Jak się nie ubierać”). W czasach największej oglądalności ich program w BBC przyciągał przed telewizory 7 mln zachwyconych kobiet, z których wiele marzyło, by dostać się do programu.
Więcej możesz przeczytać w 24/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.