Pod uwagę brane są przeróżne czynniki. Jednym z ważniejszych jest cena zakupu, czy też, częściej, koszt wynajmu lub leasingu. Ale co nam po tanim aucie, jeśli naprawy bądź przeglądy będą realizowane na drugim końcu zakorkowanego miasta albo w oddalonej o kilkanaście czy kilkadziesiąt kilometrów stacji? Trzeba też wybrać samochód tak, by nie spędzał on więcej czasu na warsztatowym podnośniku aniżeli w trasie. I warto już na początku pomyśleć o tym, że za kilka lat auto trzeba będzie sprzedać. Czyli brać pod uwagę wartość rezydualną oraz uwzględnić fakt, że łatwiej sprzedać samochód z klimatyzacją i z lakierem metalik. Białe pojazdy popularnością się nie cieszą. A jeśli dodamy do tego konieczność wyboru auta jednocześnie bezpiecznego i ekologicznego, sytuacja staje się naprawdę skomplikowana.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.