Kevin Spacey namawia krawca Jurka na kredyt, Juliette Binoche skacze na batucie, chwaląc konto osobiste, brzuch Shakiry uśmiecha się w spocie, bo dobrze trawi dzięki działaniu jogurtu. Jeszcze 15 lat temu zagraniczny aktor w polskiej reklamie robił wrażenie. Wśród ochroniarzy w czarnych okularach po „orzeźwiającą siłę” piwa EB sięgał Jean Reno. Był 1999 r., gdy Leon Zawodowiec stał się pionierem, pierwszą międzynarodową gwiazdą wychwalającą w reklamie polskie produkty. Dzisiaj lista zachodnich aktorów, piosenkarzy i sportowców w kampaniach znacznie się wydłużyła. Są na niej Cindy Crawford, Sophia Loren, Monica Bellucci, Antonio Banderas, Danny DeVito, Pierce Brosnan, Pele czy Mike Tyson. Dla nich to okazja do szybkiego zarobku, a dla firm szansa, by zwrócić na siebie uwagę.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.