Amway stara się poprawić swój nie najlepszy wizerunek. Ten amerykański producent m.in. środków czystości był uznawany za tzw. piramidę finansową oraz quasi-sektę z powodu sposobu werbowania współpracowników i metod ich szkolenia. Dodatkowo opinię o Amwayu popsuło zablokowanie rozpowszechniania filmu dokumentalnego "Witajcie w życiu" o kulisach działalności firmy. Próbując unowocześnić swój wizerunek, Amway stawia na sprzedaż produktów w Internecie. Już 80 proc. sprzedaży firmy w Polsce odbywa się przez stworzoną przez platformę Amway Online. W dziesięciu europejskich krajach polska platforma ma 300 tys. użytkowników. Wkrótce zostanie wprowadzona w kolejnych 26 państwach.
Więcej możesz przeczytać w 27/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.