Anna Mazurek
W krajach zachodnich od lat nie jest dla nikogo tajemnicą, że społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. CSR, corporate social responsibility), czyli przedsięwzięcia mające przynieść korzyści ludziom, środowisku itp., jest doskonałym, a często i najtańszym narzędziem promocji (marketingu). Głównym jej celem jest budowanie pozytywnego wizerunku, co jednak nie przeszkadza w osiąganiu innych korzyści. Firmy postrzegane jako odpowiedzialne zdobywają lojalność klientów, motywują pracowników do wydajniejszej pracy, polepszają swój wizerunek w oczach inwestorów. CSR poprawia relacje z mediami, samorządami i lokalnymi społecznościami. To przekłada się na pieniądze, łatwiej jest pozyskać kontrahentów czy uzyskać kredyt w miejscowym banku.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.