Bartosz Czartoryski
Telewizja nie znosi próżni. Zaledwie po paru miesiącach od wyemitowania ostatniego odcinka programu „Must Be the Music. Tylko muzyka” Polsat poinformował o cokolwiek niespodziewanej reaktywacji „Idola” – talent show, który niegdyś pokazał Polakom, na czym ta zabawa polega. Zresztą ramówka jakiejkolwiek dużej stacji nie mogłaby się bez podobnej propozycji obejść. Tylko dla porządku wypada przypomnieć, że swoje show mają też, a jakże, główni konkurenci Polsatu: Telewizja Polska („The Voice of Poland”) i TVN („Mam talent!”). I choć ich oglądalność stale się zmienia i jednego roku ekscytują, a drugiego już szybko nudzą, to, gdy któryś zniknie, na jego miejscu od razu pojawia się kolejny. Wszystkie, nawet te starsze, budzą jednak emocje.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.