Dlaczego właśnie rubin? Skąd się wziął w nazwie Red Rubin?
Rubiny od wieków są uznawane za symbol miłości i namiętności, wzmacniają szczęście i fortunę. Tym wszystkim od zawsze chcieliśmy się dzielić z naszymi klientami. Chcemy, aby nasza biżuteria była wyjątkowa, a osoba obdarowywana czuła, że poza piękną biżuterią dostaje coś więcej – zakute w niej emocje, symbol miłości i talizman na szczęście. Dlatego w każdej z naszych autorskich kolekcji biżuterii, pierścionków oraz obrączek zakuwamy mały rubin. W naszych salonach mamy też bogatą ofertę biżuterii z kamieniami szlachetnymi: diamentami, szmaragdami, szafirami i rubinami.
Co odróżnia markę Red Rubin od innych marek jubilerskich?
Poza rubinem, który jest zakuwany bezpłatnie do biżuterii, jest to przede wszystkim usługa kreowania unikatowej biżuterii, którą tworzymy na specjalne zamówienia wspólnie z naszymi klientami tak, aby efekt końcowy był bardziej niż satysfakcjonujący. Odnosimy się z szacunkiem do kunsztu jubilerstwa, a w naszej pracowni zatrudniamy jubilerów z kilkudziesięcioletnim stażem pracy i najwyższymi kwalifikacjami zawodowymi. Pozwala nam to na zamykanie w pięknej formie marzeń naszych nawet najbardziej wymagających klientów. Każdy z naszych klientów indywidualnych dostaje wyznaczonego przez nas opiekuna, który towarzyszy mu podczas całego procesu: od koncepcji przez pierwsze projekty, spotkania z naszymi certyfikowanymi specjalistami do spraw kamieni aż do odbioru wymarzonego biżuteryjnego dzieła sztuki. Każdy z naszych ekspertów chętnie dzieli się wiedzą ze swojego zakresu. Opowiadamyo szlifach, elementach, kamieniach i surowcu, który będzie użyty do zamówienia.
Biżuteria Minty dot, jak deklaruje jej twórczyni Anna Brzozowska, ma przypominać, że kobiety są twórcze i że wszystko zależy od nich. Wpisuje się w postawy młodych Polek. Milenialsi ją uwielbiają?
Minty dot to biżuteria stworzona przez kobiety dla kobiet. Uwielbiają ją Polki z różnych grup wiekowych. Marka powstała po to, żeby towarzyszyć kobietom na różnych etapach ich życia. Każda kolekcja stanowi odrębną historię i przesłanie, które pozwalają podkreślać wyjątkowe momenty w życiu. To wszystko doskonale wpisuje się w potrzeby milenialsów, którzy oprócz produktu poszukują jeszcze konceptu, filozofii i spersonalizowanej obsługi klienta, a to wszystko znajdą właśnie w Minty dot.
Rozmawiała: Marta Szuma
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.