Bogdan na co dzień pracuje w zespole szkód i zajmuje się oceną szkód osobowych. Jeszcze w trakcie rozmowy konsultanta z poszkodowanym jest w stanie oszacować skalę doznanych obrażeń i zaproponować odpowiednią wysokość odszkodowania. To pierwszy robot w LINK4, który zasilił szeregi ubezpieczyciela w 2017 r. Wkrótce po nim do sąsiedniego zespołu dołączyła Zuza, która koordynuje pracę rzeczoznawców. Sprawdza ich dostępność w danym regionie, zleca wykonanie oględzin, weryfikuje ich efektywność i na tej podstawie ustala, kto dostanie ile zleceń w następnym okresie. Ich pracy na co dzień klienci nie widzą, ale dzięki nim poszkodowani mogą otrzymać pomoc szybciej i łatwiej.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.