Dlaczego Grupa MTP, lider polskiego biznesu targowego, podejmuje ryzyko i wchodzi na nowe rynki?
Ostatnie lata to czas inwestycji i szybkiego rozwoju działalności biznesowej. Dziś organizujemy konferencje, kongresy, eventy dla firm, wydarzenia kulturalne i sportowe. Obecnie tylko 65 proc. naszych przychodów stanowią te pochodzące z organizacji targów. To naturalny kierunek rozwoju.
To powód zmiany nazwy i powstania Grupy MTP?
Efektem zmian w obszarze działalności Międzynarodowych Targów Poznańskich było zdefiniowanie na nowo tożsamości firmy i uporządkowanie portfela marek. Tak powstała Grupa MTP, która opiera działalność na czterech filarach: organizacji targów, usługach, wynajmie obiektów i dostępie do danych. Jesteśmy właścicielem terenów wystawienniczo-kongresowych, operatorem hali widowiskowo-sportowej w Poznaniu i współwłaścicielem Targów Lublin. W 2018 r. kupiliśmy większościowy pakiet warszawskiej spółki Nowy Adres, organizatora największych targów nieruchomości w pięciu miastach Polski. Stworzyliśmy markę City Marketing oferującą firmom sieć nośników reklamy zewnętrznej w Poznaniu. Oferujemy usługi cateringowe i prowadzimy restaurację. Grupa MTP to dziś jeden z najważniejszych graczy branży MICE.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.