Rada 1
Odwołany lot
Za znaczną liczbę odwołanych lotów odpowiedzialność ponoszą linie. – Odszkodowanie należne jest w ok. 95 proc. przypadków. Wyjątkami są zdarzenia losowe, np. niekorzystne warunki atmosferyczne – wyjaśnia Magdalena Bursa-Łapińska z firmy AirHelp, pomagającej walczyć o odszkodowania. By dostać pieniądze, należy wysłać reklamację do przewoźnika, który ma 30 dni na odpowiedź. W razie odmowy mamy rok od daty lotu na złożenie pozwu. Rekompensata wynosi od 250 do 600 euro na osobę, w zależności od dystansu lotu.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.