Czego można się spodziewać po książce, której autor chce nauczyć "jak spieniężyć innowacyjność". Że sama będzie na tyle innowacyjna, by przekonać czytelników, iż innowacyjność jest czymś, do czego warto dążyć, a autor wie, o czym pisze. Niestety, "Od pomysłu do zysku" Adama Jolly'ego nie różni się wiele od ponad dwóch tysięcy książek ze słowem "jak" w tytule, dostępnych w internetowej księgarni Merlin.pl.
Nic więc dziwnego, że wydawca nie przekonuje, iż "Od pomysłu" jest bestsellerem popularnym od Spitsbergenu po przylądek Horn.
Dla tych, którzy pochłonęli już wszystkie poradniki, a obiecywanych wciąż zysków nie zanotowali. (SS)
Nic więc dziwnego, że wydawca nie przekonuje, iż "Od pomysłu" jest bestsellerem popularnym od Spitsbergenu po przylądek Horn.
Dla tych, którzy pochłonęli już wszystkie poradniki, a obiecywanych wciąż zysków nie zanotowali. (SS)
Więcej możesz przeczytać w 27/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.