Od hitu do kitu - Bez pomysłu dla zysku

Od hitu do kitu - Bez pomysłu dla zysku

Dodano:   /  Zmieniono: 
 Czego można się spodziewać po książce, której autor chce nauczyć "jak spieniężyć innowacyjność". Że sama będzie na tyle innowacyjna, by przekonać czytelników, iż innowacyjność jest czymś, do czego warto dążyć, a autor wie, o czym pisze. Niestety, "Od pomysłu do zysku" Adama Jolly'ego nie różni się wiele od ponad dwóch tysięcy książek ze słowem "jak" w tytule, dostępnych w internetowej księgarni Merlin.pl.
Nic więc dziwnego, że wydawca nie przekonuje, iż "Od pomysłu" jest bestsellerem popularnym od Spitsbergenu po przylądek Horn.
Dla tych, którzy pochłonęli już wszystkie poradniki, a obiecywanych wciąż zysków nie zanotowali. (SS)
Więcej możesz przeczytać w 27/2007 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

Spis treści tygodnika Wprost nr 27/2007 (1280)