6 grudnia z fabryki w Tychach wyjedzie Fiat 500 po liftingu. Choć dla Polaków ikoną włoskiego „malucha" jest Fiat 126p, w Europie Zachodniej „pięćsetka" to najbardziej kultowe małe auto. O znaczeniu tego samochodu w kulturze Włoch świadczy to, że kluczyki do fiata 500 odebrali już selekcjoner włoskiej kadry Roberto Donadoni i kapitan Juventusu Alessandro Del Piero. Producenci Fiata 500 rozszerzyli krąg nabywców auta o… młode matki. „Baby Boom” to promocja skierowana do ciężarnych kobiet. Warunkiem wygrania fiata w pierwszym dniu jego sprzedaży było urodzenie dziecka 15 września – w dniu światowej premiery auta.
Więcej możesz przeczytać w 49/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.