Wydawałoby się, że żadnego samochodu nie da się opisać jednym przymiotnikiem. Tymczasem w wypadku infiniti EX37 jest to możliwe. Do każdego centymetra kwadratowego tego auta jak ulał pasuje słowo „wyrafinowany”.
Rozpoczynając w 1989 r. produkcję luksusowych samochodów, Nissan wymyślił dla nich zupełnie nową markę – Infiniti (od ang. infinity – nieskończoność). Miała się kojarzyć z czymś ponadczasowym, absolutnie doskonałym i osiągalnym wyłącznie dla wybranych. Co do tego, że ostatni z tych celów został osiągnięty, nie ma żadnych wątpliwości – wystarczy zerknąć do cenników EX37. Ponad 200 tys. zł za samochód, który producent określa jako „pierwsze na świecie coupé typu crossover, diametralnie ignorujące wszelkie konwencje", automatycznie skazuje go na pobyt w kategorii pojazdów marzeń Polaków. Tym bardziej że EX ignoruje nie tylko wszelkie konwencje, lecz także racjonalne potrzeby kierowców.
Więcej możesz przeczytać w 25/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.