Nowy dyrektor telewizyjnej Dwójki Jerzy Kapuściński chce w programie więcej kultury, a mniej komercyjnej sieczki. jedni mówią: nareszcie! inni: to się skończy klęską!
Dwójka – nastawiona dotąd na rozrywkę i walcząca o widzów z Polsatem i TVN – ma być kojarzona z kulturą. Kapuściński chce przyciągnąć przed ekrany młodzież i inteligencję. A najlepiej młodą inteligencję z dużych miast. Tylko jak to zrobić, skoro wyznacznikiem sukcesu kanału – mierzonego oglądalnością – były przez lata seriale typu „M jak miłość" czy „Barwy szczęścia". Czy do widzów tych programów może trafić retransmisja wrocławskiego koncertu Krzysztofa Pendereckiego z gitarzystą rockowego Radiohead Johnnym Greenwoodem?
Więcej możesz przeczytać w 39/2011 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.