Straty przez brodaczy
Gillette ma problem. Coraz więcej mężczyzn na świecie nie chce się golić. Amerykański producent maszynek do golenia przeprowadził własne badania. Wychodzi na to, że mężczyźni golą się średnio 3,2 razy na tydzień. Podczas gdy jeszcze dekadę temu golili się średnio 3,7 razy. Wychodzi o dwa golenia mniej na miesiąc. W Stanach już od trzech lat firma notuje spadki sprzedaży maszynek. W zeszłym roku dział z markami Gillette, Braun i Venus stanowił 10 proc. z 66,8 mld dolarów przychodów koncernu P&G.Nie pomagają promocje, jednorazowe maszynki z chłodzącą technologią czy takie z trzema i pięcioma ostrzami w cenie poniżej 10 dolarów. „Mężczyzny nie ocenia się dzisiaj negatywnie, jeśli ominie golenie. Nikt nie uważa już tego za przejaw lenistwa czy lekceważenia” – skomentował sytuację Massimiliano Menozzi, wiceprezes Gillette na Amerykę Północną.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.