W 2005 r. wybraliśmy nowego prezydenta oraz nowy parlament, pożegnaliśmy Jana Pawła II i powitaliśmy Benedykta XVI. Emocjonowaliśmy się informacjami o współpracownikach SB, a także obchodami zwycięstwa II wojny światowej, podczas których o Polsce nie powiedziano ani słowa.
Wprost” najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. I to nie tylko według ówczesnego prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego (ta jego opinia trafiła wręcz na plakat „Wprost”). Tego samego zdania był Instytut Monitorowania Mediów, według którego tylko w maju 2005 r. stacje telewizyjne, radiowe i portale informacyjne powoływały się na „Wprost” aż 276 razy, czyli więcej niż łącznie na konkurencyjne „Politykę” (130) i „Newsweek” (125). W całym pierwszym półroczu 2005 r. media powoływały się na „Wprost” aż 1279 razy, na „Politykę” zaś – 971, a na „Newsweek” – 714.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.