Dariusz Kuźma
Rewolucja cyfrowa i wykształcony w jej ramach współczesny internet to wciąż wirtualny Dziki Zachód. Każdy producent i dystrybutor treści chciałby być kochanym przez ogół szeryfem, konkurencja jest jednak tak duża, że wszyscy skupiają się na powiększaniu i uatrakcyjnianiu oferty, byle tylko przetrwać. Gwałtowny wzrost zainteresowania rynkiem VOD (Video on Demand; płatne oglądanie wybranych treści audiowizualnych), a szczególnie SVOD (Subscription Video on Demand; nieograniczony dostęp do zasobów dostawcy za miesięczną opłatą) wywrócił do góry nogami dotychczasowe modele biznesowe. Zagroził trwającej od dekad dominacji tradycyjnej telewizji. Wpłynął na branże filmową oraz reklamową. Doprowadził do spadku zainteresowania nośnikami fizycznymi, takimi jak DVD czy Blu-ray. Jednym słowem spowodował nieodwracalne zmiany w postrzeganiu i konsumowaniu treści audiowizualnych.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.