Od hitu do kitu
Do stworzenia rozpoznawalnej marki estetyczny spot reklamowy to za mało. „Nie wystarczy opowiadać o wizjach, misjach i wynikach. Jeżeli elementy te mają mieć prawdziwą siłę oddziaływania, trzeba je ukazywać w konkretnej rzeczywistości indywidualnych kontaktów klienta z przedstawicielami marki" – napisali Hamish Pringle i William Gordon w książce „Zarządzanie marką". Autorzy przekonują, że kluczem do sukcesu jest komunikacja, minimalizowanie dystansu między pracownikami i otoczeniem zewnętrznym, a nawet polityka rekrutacyjna. Książka pełna jest przykładów firm, które właśnie dzięki kulturze korporacyjnej stały się markami najwyższej jakości.
Karolina Nawrot
Karolina Nawrot
Więcej możesz przeczytać w 36/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.