Słońce, kajak, przygoda, autostop, stare trampki, plaża, plecak, dziewczyna to sztandarowe motywy każdego wakacyjnego przeboju sprzed lat. Dziś w teledyskach dominują rozwiane włosy, pędzące motorówki, dyskoteka pełna spoconych ludzi, skoki do basenu i seksowne kobiece pępki. Goły pępek stał się symbolem epoki. Bez gołego pępka nie sprzedasz dziś żadnej piosenki, samochodu, kremu do opalania, piwa ani bielizny. O wokalistkach takich jak Rihanna, Shakira, Christina Aguilera czy Beyoncé mówi się, że to pokolenie gołych pępków. Po hipisach, punkach, rewolucji grunge muzyka wpadła do nagiego kobiecego pępka i trudno jej się wydostać.
Więcej możesz przeczytać w 25/2011 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.