Stan Tennessee. Stolica muzyki country. 6,6 mln mieszkańców. 80 proc. z nich stanowią chrześcijanie. Demokrata nie wygrał tam w wyborach prezydenckich od 20 lat. Rok temu Donald Trump zdobył 60 proc. głosów. Dwa razy więcej niż Hillary Clinton. To tutaj, w Knoxville, trzecim po Memphis i Nashville największym mieście w Tennessee, swoją siedzibę ma Scripps Networks Interactive, koncern medialny, który dwa lata temu przejął grupę TVN. Chętnie opowiadają o wartościach, jakie wyznaje nowy właściciel polskiej stacji. Rodzina, zero agresji, tradycja. Konserwatywne wartości, których w TVN nie widzą nasi konserwatywni politycy, domagając się – tak jak posłanka PiS Krystyna Pawłowicz – odebrania TVN24 i TVN koncesji na nadawanie.
Konserwatywne wartości, których nie widzą konserwatywni publicyści, jak Rafał Ziemkiewicz z tygodnika „Do Rzeczy”. Stwierdził przecież, że Polska powinna prosić nowe władze USA o sprawdzenie, czy Scripps nie jest słupem Putina.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.