Największe rodzime spółki, strategiczne dla polskiej gospodarki, mają do odegrania istotną rolę za granicą.
Maria Kądzielska
Na Forum Ekonomicznym w Krynicy reprezentanci polskich firm: PKN Orlen, Polskich Linii Lotniczych LOT, Grupy LOTOS, Banku Pekao SA oraz Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, przedstawiali przykłady działań oraz strategii marketingowych, które przyczyniają się do kreowania pozytywnego wizerunku Polski i rodzimych marek za granicą.
Więcej możesz przeczytać w 37/2018 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.