Na starcie kampanii wyborczej PiS stawia na pozytywny przekaz i wyciszanie konfliktów, a PO wręcz przeciwnie.
Dwa największe ugrupowania parlamentarne zamieniły się miejscami pod względem wyborczych strategii. PiS, który w opozycji adresował przekaz do żelaznego elektoratu, stawia na pozyskiwanie nowych wyborców, również tych, którzy sympatyzowali kiedyś z PO. Z kolei Platforma, która zagarniała elektorat od lewa do centroprawicy, zdaje się zwracać wyłącznie do przekonanych.
Więcej możesz przeczytać w 37/2018 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.