Polak w NBA
Piotr Szulczewski, bohater naszej Listy 100 najbogatszych Polaków, sponsorem Los Angeles Lakers. 16-krotni mistrzowie NBA podpisali właśnie kontrakt reklamowy z Wish. To aplikacja, którą Szulczewski uruchomił wspólnie z Dannym Zhangiem, swoim kolegą ze studiów. W siedem lat stworzyli biznes wyceniany na 5 mld dolarów. Sukces Wisha to przede wszystkim przeceny. Podoba ci się zegarek Roleksa, ale nie masz kilkudziesięciu tysięcy na jego zakup? Wish znajdzie ci zegarek w podobnym stylu, ale już za kilkaset złotych. Teraz Szulczewski wyłoży nawet 14 mln dolarów, żeby fani NBA zobaczyli logo jego firmy na koszulkach Lakersów.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.