Sport, wielkie pieniądze i dyplomacja
Wydarzenia sportowe angażują nie tylko instytucje, kluby sportowe i kibiców, ale także najsilniejsze przedsiębiorstwa i fundacje. Nic dziwnego, że tematyka wzajemnego wpływu ekonomii i sportu będzie obecna na XXIX Forum Ekonomicznym w Krynicy (3-5 września). Do wzięcia udziału w dyskusji „Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji?” zostali zaproszeni m.in. Witold Bańka, minister sportu i turystyki, Mary O’Connor, dyrektor federacji sportów irlandzkich, Anna Ziobroń, dyrektor biura marketingu sportowego w PKN Orlen S.A. Wielkie imprezy sportowe przyciągają do miast rzesze kibiców i turystów, skupiają też uwagę inwestorów i przedsiębiorców.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.