Najpierw najbardziej spektakularny sukces w polskim internecie. Potem – wizerunek serwisu nieco siermiężnego, niezbyt trendy. Dziś Nasza Klasa szuka nowego pomysłu na siebie, bo użytkownicy powoli odpływają, a amerykański konkurent – Facebook – napiera.
Nasza Klasa to wciąż trzecia najpopularniejsza witryna w polskim internecie. Zgodnie z rezultatami kwietniowego badania Megapanel PBI/Gemius z wynikiem 12 mln użytkowników ustąpiła tylko stronom Google’a i Onetu. Dane NK mówią o 14 mln aktywnych użytkowników, czyli takich, którzy przynajmniej raz w miesiącu logują się na stronie serwisu. W ubiegłym roku przychody spółki wyniosły 62,8 mln zł i były o 126 proc. wyższe niż w roku 2008. Zysk netto w 2009 r. wyniósł 18,5 mln zł (wzrost o 85 proc. rok do roku).
Więcej możesz przeczytać w 28/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.