Poproszę chleb, masło, znaczek na list i kopertę. Czy za dwa lata prawie połowa Polaków będzie korzystać z usług Poczty Polskiej w sklepie spożywczym albo na stacji paliw?
Zdumiewający, nieprawdopodobny, kuriozalny – tak nazwał najnowszy pomysł Poczty Polskiej Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, w której skład wchodzi niezależny operator pocztowy InPost, największy prywatny konkurent państwowej poczty. Poczta właśnie przekonała Ministerstwo Infrastruktury, że likwidacja 1478 placówek to najlepszy sposób na ograniczenie strat i poprawienie dostępu do usług. Andrzej Polakowski, prezes Poczty Polskiej, uważa, że restrukturyzacja sieci placówek to dla firmy być albo nie być. Ma to dać 150-200 mln zł oszczędności rocznie, czyli dokładnie tyle, ile teraz wynoszą straty firmy.
Więcej możesz przeczytać w 47/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.