Coca-Cola jest jednym z najstarszych korporacyjnych sponsorów sportu. Od ponad stu lat konsekwentnie i aktywnie wspiera przedsięwzięcia promujące sport i aktywność fizyczną, począwszy od organizowania własnych programów realizowanych na poziomie lokalnym, a skończywszy na sponsorowaniu wydarzeń o randze światowej, jak na przykład tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w Brazylii. To właśnie z tej okazji firma już po raz trzeci zaangażowała się w realizację projektu „FIFA World Cup Trophy Tour”. Dzięki tej inicjatywie, która jest jednym z najbardziej unikatowych i wyjątkowych wydarzeń w historii, Puchar Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej odwiedzi 90 krajów na całym świecie, przygotowując fanów futbolu do tegorocznej piłkarskiej fiesty oraz niosąc przesłanie uświadamiające ludziom w różnych zakątkach naszego globu, jak ważne w naszym życiu są sport i aktywność fizyczna.
– Puchar Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej jest niezwykłym i unikatowym trofeum, którego oryginał mogą zobaczyć tylko nieliczni. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dzięki firmie Coca-Cola polscy kibice po raz pierwszy w historii będą mogli zobaczyć Puchar Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej na żywo w swoim kraju – powiedziała Anna Jakubowska, dyrektor operacyjny Coca-Cola na Polskę oraz kraje bałtyckie. – Zależy nam jednocześnie, jako firmie od lat zaangażowanej w propagowanie aktywnego i zdrowego stylu życia, aby tego typu wydarzenia wykorzystywać do promocji aktywności fizycznej i zachęcania jak największej liczby osób, w szczególności ludzi młodych, do ruchu. Dlatego już teraz zapraszam wszystkich w marcu do Warszawy na święto sportu i futbolu.
Promotor aktywności fizycznej
Coca-Cola poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne promuje wartości sportowe oraz podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej. W 2013 r. firma rozpoczęła kampanię promującą aktywność fizyczną jako ważny element bilansowania energii i źródło lepszego samopoczucia. Firma sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów są jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którego dotychczasowych 15 edycjach uczestniczyło prawie 640 tys. młodych ludzi, oraz program Lider Animator, realizowany od 2012 r., który nagradza finansowo najciekawsze projekty zachęcające lokalne społeczności, w tym młodzież, do aktywnego życia. W ciągu tylko dwóch edycji program wsparł 46 projektów z całej Polski na łączną wartość ponad 460 tys. zł, aktywując tym samym blisko 80 tys. osób.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.