W tyglu zmian społecznych rodziła się reklama, która była instrukcją obsługi tego nowego świata – mówi Agata Jakóbczak, autorka książki o polskiej reklamie lat 80. i 90.
ROZMAWIAŁ Dariusz Kuźma
Napisała pani książkę o polskiej reklamie telewizyjnej przełomu lat 80. i 90. Do kogo ją pani kieruje?
Wiem, do czego pan zmierza. Pyta pan, czy młodzi ludzie, którzy nie znają czasów sprzed internetu, smartfonów i mediów społecznościowych będą w stanie odnaleźć się w analogowej rzeczywistości, którą przedstawiam w „Transformersach”?
Więcej możesz przeczytać w 34/2018 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.