Pierwszych uszytych przez niego spodni sklep nie chciał sprzedawać, bo wyglądały na używane. Ubiera się jak właściciel lumpeksu, a nie koncernu odzieżowego o przychodach wynoszących miliard euro rocznie. Na billboardach pokazuje całujących się marynarzy, reżyseruje telenowelę, a kryzys traktuje jak narkotyk. Renzo Rosso, twórca marki Diesel, uważa, że dla jego firmy światowy krach będzie trampoliną do sukcesu.
Podczas gdy koncerny odzieżowe na świecie zwalniają pracowników, zaciskają pasa i uszczuplają swoje kolekcje, holding Only the Brave, do którego należy marka Diesel, zaskakuje nowymi pomysłami. Miesiąc temu, podczas Targów Meblowych w Mediolanie, Diesel zaprezentował swoją pierwszą kolekcję mebli, która w ciągu kilku miesięcy trafi do sklepów. Wcześniej uruchomił radio internetowe Diesel:U:Music nadające muzykę młodych zespołów rockowych z całego świata. A teraz przymierza się do wyemitowania pierwszego odcinka internetowej telenoweli, którą reżyseruje sam Renzo Rosso – właściciel Only the Brave, twórca legendy Diesla i wizjoner mody. Jest przekonany, że kryzys mocno przewietrzy starą szafę, którą jest branża odzieżowa, i na rynku pozostaną tylko najbardziej kreatywni ciuchowi biznesmeni. Oczywiście z nim samym na czele.
Więcej możesz przeczytać w 23/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.