Polacy w końcu mogą być dumni ze swojej drużyny i to nie tylko z powodu sukcesów na boisku. Dziś wizerunek naszego sportowca jest tak samo cenny, jak jego talent.
Przystojni, eleganccy i z klasą. W dodatku sympatyczni i z humorem. Z badań agencji Arskom Group wynika, że po Mistrzostwach Europy we Francji 2016 wizerunek piłkarskiej reprezentacji Polski jest dwukrotnie lepszy niż przed Euro. Wówczas w nasz zespół wierzyła zaledwie jedna czwarta społeczeństwa. W trakcie turnieju aż siedmiu na dziesięciu Polaków zmieniło zdanie na temat reprezentacji, a ponad 70 proc. uważa, że Biało-Czerwoni zagrali we Francji znacznie powyżej oczekiwań.
Więcej możesz przeczytać w 12/2017 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.